Tura poranna
10:30-14:30
Gdy gasną światła
Zew Cthulhu 7 ed.
▪️Mistrz Gry: Szymon
▪️od 3 do 5 graczy
▪️gotowe postacie
▪️wiek: 16+

Słowa kluczowe: Zew Cthulhu, groza, izolacja, tajemnica, eksploracja, szaleństwo, zjawiska nadprzyrodzone, mrok

❗Śmierć, przemoc, szaleństwo, tonięcie, motywy nadnaturalne ❗

Opis: Rok 1926. Gęsta mgła, burzliwe morze i... ciemność. Latarnia morska na Beacon Island przestaje świecić. Parowiec Essex County, pogrążony w mroku na niebezpiecznych wodach, rozbija się o skały. Niewielka grupa ocalałych Badaczy, płynąca małą wiosłową łodzią, zmuszona jest dotrzeć na wyspę, by wezwać pomoc. To, co tam znajdą, może odmienić ich życie... lub je zakończyć. Sesja na podstawie scenariusza startowego "Mroczna latarnia"
10:30-14:30
Wieża Sztormów
D&D
▪️Mistrz Gry: Mela
▪️od 2 do 5 graczy
▪️gotowe postacie
▪️sesja dla początkujących, brak ograniczeń wiekowych

Słowa kluczowe: przygoda, fantasy, morze, akcja, bohaterowie

❗przemoc ❗

Opis: Burmistrz poprosił Was o sprawdzenie pewnej pogłoski. Podobno kolejny statek rozbił się wśród skał, gdzie od wieków stoi latarnia. Dlaczego miast wskazywać drogę, zwiastuje żeglarzom zgubę?
Tura popołudniowa
15:30-19:30
Klątwa Szczurowca
Kothulhu, dodatek do Zewu 7 ed.
▪️Mistrz Gry: Mela
▪️od 2 do 4 graczy
▪️gotowe postacie
▪️sesja dla początkujących, brak ograniczeń wiekowych

Słowa kluczowe: koty, tajemnica, elementy fantastyczne, okultystyczne i komediowe

❗elementy okultystyczne, przemoc ❗

Opis: Koty – czy nie wydają nam się czasem dziwne, kiedy tak po prostu siedzą i z uwagą obserwują coś, czego nie widzimy? Co robią w nocy, kiedy włóczą się po osiedlowych uliczkach? Jakie niewidoczne demony są w stanie dostrzec?
Gracze wcielą się w Kocich Badaczy, przed którymi stanie nie lada tajemnica, umykająca codziennej rutynie Otwieraczy Puszek.

15:30-20:00
Szybkie, proste zlecenie
D&D w świecie Wiedźmina
▪️Mistrz Gry: Jan Biskup
▪️od 3 do 5 graczy
▪️gotowe postacie
▪️wiek: 16+

Słowa kluczowe: Wiedźmin, High fantasy, Przygoda, Magia

❗Przemoc, krew, opisy gnicia ❗

Opis: Takie są najgorsze, piszą w zleceniu, proste zadanie, wysoka płaca, powinniście byli się spodziewać... Statek zaginał, chcą odzyskać to co wiózł. Podobno syreny, albo inne harpie. Co może pójść nie tak...

Słowo od Mistrza:
- Znajomość świata: Jeśli ktoś nie wie czym jest świat wiedźmina to będzie miał problem, ale nie wymagana jest znajomość ksiązek.

Tura wieczorna
20:30+
Szaleńcy z Gotheim
Warhammer 4 ed.
▪️Mistrzy Gry: MARIO
▪️od 2 do 3 graczy
▪️gotowe postacie
▪️wiek: 18+

słowa klucze: tragikomedia, wiejskie klimaty, zdrowe powietrze i dużo sportu

Opis: Popołudniową porą, gdy już myślicie o odpoczynku w zacnej karczmie. Z przydrożnych krzaków wypada zakrwawiony człowiek "Nieee, zostawcie mnie. Co wy robicie?" Po chwili z krzaków wypada grupa której dowodzi chłop ze straszliwie wyglądającą ogrodową haczką...

Słowo od Mistrza:
- Postacie: Chciałbym żeby gracze wcześniej zapoznali się z postaciami, żebym mógł pod to ułożyć po części to co się wydarzy.
20:30+
Srebro Morza
Vaesen RPG
▪️Mistrzy Gry: Nowak
▪️od 2 do 4 graczy
▪️gotowe postacie
▪️wiek: 18+

słowa klucze: Skandynawia XIX wieku, tajemnica, śledztwo, istoty nadprzyrodzone, epoka pary

❗Brutalne opisy ran❗

Opis: Do zainteresowanych,

Zwę się Oscar Uddgren i jestem księdzem w rybackiej miejscowości Fjällbacka. Z ciężkim sercem kreślę te słowa. Mój mentor i przyjaciel, pastor Carl Eric Hedqvist, nie żyje. Jego ciało wyrzucone na brzeg uznano za samobójstwo, lecz jestem pewien, że stało się coś nienaturalnego. Wiem, kto ponosi za to winę, lecz brak mi dowodów i środków.
Zamierzam udać się na wyspę, by stawić czoło sługom diabła i znaleźć prawdę. Proszę o Waszą pomoc w tej niebezpiecznej sprawie. Jeśli w sercach Waszych tli się chęć służby Bogu – przybądźcie do Fjällbacki.

Z najwyższym uszanowaniem,
Oscar Uddgren

Słowo od Mistrza:
- Przygotowanie graczy: Mile widziane zapoznanie się z krótkim opisem settingu.
20:30+
Wieczny ogień - odwieczny mrok
Wiedźmin RPG
▪️Mistrzy Gry: Wódz Klanu Konrad
▪️od 4 do 6 graczy
▪️gotowe postacie
▪️wiek: 16+

słowa klucze: fantasy, potwory, intryga, wiedźmin, magia

❗zamtuzy, okultyzm, rasizm❗

Opis: Wieczny Ogień to kult mający tylko dwie grupy odbiorców - zagorzali fanatycy, zaślepieni jego blaskiem, głusi na jego przywary oraz z drugiej strony wszyscy pozostali, widzący jak zepsuty jest to twór (niektórzy mówią, że jest on nawet gorszy od kultu Lwiogłowego Pająka). Nic dziwnego, iż jest on na liście niejednej wpływowej postaci w rejonie Królestw Północy - zarówno z tych czystych jak łza, jak i słynnych w przestępczym półświatku. Pewna osobistość zatrudniła Was, aby odzyskać z rąk tych parszywych kapłanów ciekawy artefakt magiczny. Podejmiecie zlecenie i dopełnicie je do samego końca?

Słowo od Mistrza:
- Przygotowanie graczy: Mile widziana znajomość świata.

Kulturalna Kamienica ŁDK

Łask, plac 11 listopada 1

piątek, 10.10
21:00-02:00
Lordowie Apokalipsy - Dungeons World
▪️Kustosz Opowieści Patryczek
▪️od 2 do 4 graczy
▪️gotowe postacie

Sesja ma miejsce w krainie fantasy zwanej Tanalon. Znajduje się tam królestwo Camelot rządzone przez szlachetnego króla Hendvika. Nie ma bardziej tolerancyjnego i przyjaznego królestwa w tym świecie, każdy - elf czy krasnolud znajdzie tam ciepło i pokój. Pewnego dnia pojawia się pewna anomalia magiczna która sprawia, że magia jest dosłownie wysysana i zanika ze świata Tanalonu. Nadworny czarodziej wyczuwa jej źródło gdzieś w podziemnych kanałach pod królestwem. Jednak nikt o zdrowych zmysłach nie zapuści się tam, ponieważ wedle legend znajdują się tam starożytne ruiny pełne niebezpieczeństw i tajemnic. Król postanawia wystawić sowicie płatne zlecenie, by wynająć drużynę która podejmie się wyzwania zbadania anomalii. Jednak nikt nie podejrzewa, jak potężne i mroczne siły za nią stoją...
sobota, 11.10
10:00-14:00
Helldivers Never Die! - Never Going Home
10:00-14:00
Nawiedzony Dom - Zew Cthulhu 7. edycja
16:00-20:00
Riddermound - Kurhan Smoczego Rycerza
16:00-20:00
Zagadka Posiadłości Smithsville - Wolsung: Magia Wieku Pary 1 edycja (Steampunk)
22:00-01:00
Ciemna strona Avengers - Marvel Multiverse RPG/616
22:00-01:00
Dezerterzy - Warhammer 4. Edycja
22:00-01:00
Lordowie Apokalipsy - Dungeon World
piątek, 10.10
21:00-02:00
Lordowie Apokalipsy - Dungeons World
▪️Kustosz Opowieści Patryczek
▪️od 2 do 4 graczy
▪️gotowe postacie

Sesja ma miejsce w krainie fantasy zwanej Tanalon. Znajduje się tam królestwo Camelot rządzone przez szlachetnego króla Hendvika. Nie ma bardziej tolerancyjnego i przyjaznego królestwa w tym świecie, każdy - elf czy krasnolud znajdzie tam ciepło i pokój. Pewnego dnia pojawia się pewna anomalia magiczna która sprawia, że magia jest dosłownie wysysana i zanika ze świata Tanalonu. Nadworny czarodziej wyczuwa jej źródło gdzieś w podziemnych kanałach pod królestwem. Jednak nikt o zdrowych zmysłach nie zapuści się tam, ponieważ wedle legend znajdują się tam starożytne ruiny pełne niebezpieczeństw i tajemnic. Król postanawia wystawić sowicie płatne zlecenie, by wynająć drużynę która podejmie się wyzwania zbadania anomalii. Jednak nikt nie podejrzewa, jak potężne i mroczne siły za nią stoją...
sobota, 11.10
10:00-14:00
Helldivers Never Die! - Never Going Home
10:00-14:00
Nawiedzony Dom - Zew Cthulhu 7. edycja
16:00-20:00
Riddermound - Kurhan Smoczego Rycerza
16:00-20:00
Zagadka Posiadłości Smithsville - Wolsung: Magia Wieku Pary 1 edycja (Steampunk)
22:00-01:00
Ciemna strona Avengers - Marvel Multiverse RPG/616
22:00-01:00
Dezerterzy - Warhammer 4. Edycja
22:00-01:00
Lordowie Apokalipsy - Dungeon World
piątek, 10.10
21:00-02:00
Lordowie Apokalipsy - Dungeons World
▪️Kustosz Opowieści Patryczek
▪️od 2 do 4 graczy
▪️gotowe postacie

Sesja ma miejsce w krainie fantasy zwanej Tanalon. Znajduje się tam królestwo Camelot rządzone przez szlachetnego króla Hendvika. Nie ma bardziej tolerancyjnego i przyjaznego królestwa w tym świecie, każdy - elf czy krasnolud znajdzie tam ciepło i pokój. Pewnego dnia pojawia się pewna anomalia magiczna która sprawia, że magia jest dosłownie wysysana i zanika ze świata Tanalonu. Nadworny czarodziej wyczuwa jej źródło gdzieś w podziemnych kanałach pod królestwem. Jednak nikt o zdrowych zmysłach nie zapuści się tam, ponieważ wedle legend znajdują się tam starożytne ruiny pełne niebezpieczeństw i tajemnic. Król postanawia wystawić sowicie płatne zlecenie, by wynająć drużynę która podejmie się wyzwania zbadania anomalii. Jednak nikt nie podejrzewa, jak potężne i mroczne siły za nią stoją...
sobota, 11.10
10:00-14:00
Helldivers Never Die! - Never Going Home
10:00-14:00
Nawiedzony Dom - Zew Cthulhu 7. edycja
16:00-20:00
Riddermound - Kurhan Smoczego Rycerza
16:00-20:00
Zagadka Posiadłości Smithsville - Wolsung: Magia Wieku Pary 1 edycja (Steampunk)
22:00-01:00
Ciemna strona Avengers - Marvel Multiverse RPG/616
22:00-01:00
Dezerterzy - Warhammer 4. Edycja
22:00-01:00
Lordowie Apokalipsy - Dungeon World
19:00-20:00
Apel rozpoczynający XIV edycję Harcerskiej Fantazjady
Sala nr 1
Piętro I
Sala nr 2
Piętro I
Sala nr 3
Piętro I
Sala nr 4
Piętro I
Sala nr 5
Piętro II
21:00-23:00
Warsztaty z malowania figurek - grupa I
21:00-23:00
Warsztaty z kaligrafii - grupa I
21:00-01:00
Turniej Turbo
23:00-01:00
Turniej BANG!
22:00-02:00
Turniej Terraformacja Marsa - eliminacje
23:30-01:30
Warsztaty z kaligrafii - grupa I
21:00-23:00
Turniej Palce w Pralce

Tab Content

This is a basic text element.

Tab Content

This is a basic text element.

Tab Content

This is a basic text element.

Tab Content

This is a basic text element.

Tab Content

This is a basic text element.

Tab Content

This is a basic text element.

Tab Content

This is a basic text element.

Tab Content

This is a basic text element.

Współfinansowano ze środków Narodowego Instytutu Wolności - Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego w ramach Rządowego Programu Wsparcia Rozwoju Organizacji Harcerskich i Skautowych na lata 2018-2023

Partnerzy wydarzenia

WSPÓLNIE DLA HARCERSKIEJ MISJI

Twoje wsparcie, nasza siła!

Numer konta do darowizn na rzecz ZHP

22 1140 1010 0000 5392 2900 1017

CZY WIESZ, ŻE...

Corocznie w obozach harcerskich bierze udział ponad 85 000 osób.
Przejdź do treści